° Zpravodajství, On-line data, Seznam burz, Diskuzní fóra, Začátečníci, Blogy, Obchodníci s CP a další
° Chcete se v tom orientovat?

25.06.09

iAkcie: Kudykam, iAkcie a evoluce!

iAkcie - První český finanční rozcestník je na světě!

Vážení uživatelé, tento projekt postoupil do druhé vývojové fáze a výsledkem je zbrusu nový finanční rozcestník iAkcie, který najdete na, věřím že sympatické, doméně www.iakcie.com.
Nechť jsou vám iAkcie k užitku!
Hýsek
Přidat.eu záložku

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Unknown řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Unknown řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Unknown řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Unknown řekl(a)...

Vypadá to tu udržovaně, tak malý tip na http://www.investice.cz/ - kvalitní informace, alespoň z mého pohledu.

alexathomson řekl(a)...

Canon Printer Support provides best fixes for printer related issues. Canon provides a variety of support for the convenience of users. To get more technical support you may also dial our printer support number which is toll-free and 24 hrs active for you.

Elena James řekl(a)...

Good broker with decent trading conditions. The option of opening a training account is very useful and helped me a lot when deciding to choose a broker. Samtrade fx login Assets are numerous, which is also a big benefit.


Anonymní řekl(a)...

Bylo skvělé vědět, že existuje upřímný věřitel půjček, který ví o pomoci půjčce s nízkou sazbou 2. vždy zůstaneme pokorní a nikdy se nevzdáme financí mého projektu a za nabídku půjčky, kterou mi pedro poskytl, jsme opravdu vděční za pomoc a podporu, kterou jsme obdrželi, jak jsme diskutovali, kontaktujte pedroloanss@gmail.com pro více informací o jeho nabídce půjčky .

Anonymní řekl(a)...

Jsem tu, abych se podělil o své svědectví o tom, co pro mě udělala dobrá důvěryhodná společnost poskytující půjčky, jsem z Ruska a jsem krásná matka tří dětí. Při pokusu o získání půjčky na rozšíření své stálezelené skupiny jsem přišel o peníze pro mě a mé děti to bylo tak těžké, šel jsem online hledat pomoc s půjčkami, veškerá naděje byla ztracena, až do jednoho osudného dne, kdy jsem potkal tohoto mého přítele, který si nedávno zajistil půjčku od velmi poctivého muže, pane, pedro. představila mě tomuto poctivému půjčovateli, pane. pedro, který mi pomohl získat půjčku do 5 pracovních dnů, budu panu pedrovi navždy vděčný za to, že mi pomohl se znovu postavit na nohy. můžete kontaktovat pana pedra prostřednictvím e -mailu: pedroloanss@gmail.com / whatsapp: +18632310632 oni nevědí, dělám to pro ně, ale prostě to musím udělat, protože je tam hodně lidí, kteří to potřebují pomoc s půjčkou, prosím, navštivte tohoto poctivého muže a můžete být také v bezpečí.